Parteneri

 

Beneficiarul finanțării: AJOFM MUREȘ

Beneficiarul finanțării  este serviciu public deconcentrat constituit la nivelul judeţului Mureș care asigura implementarea masurilor de prevenire a somajului, a masurilor de stimulare a ocuparii fortei de munca, protectia sociala a persoanelor neincadrate in munca, organizeaza si realizeaza activitatea de ocupare si formare profesionala a fortei de munca. Beneficiarul finanțării realizeaza, in principal, activitatile prevazute in Hotararea Guvernului nr. 1610/2006, privind Aprobarea Statutului Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.

Partenerii proiectului


Partener 1: Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă  Satu Mare 

Partenerul 1 este serviciu public deconcentrat constituit la nivelul judeţului Satu Mare care asigura implementarea masurilor de prevenire a somajului, a masurilor de stimulare a ocuparii fortei de munca, protectia sociala a persoanelor neincadrate in munca, organizeaza si realizeaza activitatea de ocupare si formare profesionala a fortei de munca. Partenerul 1 realizeaza, in principal, activitatile prevazute in Hotararea Guvernului nr. 1610/2006, privind Aprobarea Statutului Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, respectiv: - informarea si consilierea profesionala; - medierea muncii; - formarea profesionala; - consultanta si asistenta pentru inceperea unei activitati independente sau pentru initierea unei afaceri; - completarea, in conditiile legii, a veniturilor salariale ale persoanelor carora li s-a stabilit dreptul la indemnizaţia de somaj si care se angajează pentru program normal de lucru, conform prevederilor legale in vigoare; - stimularea mobilitatii fortei de munca; - stimularea angajatorilor pentru incadrarea in munca a somerilor; - stimularea angajatorilor care incadrează in munca persoane in baza unui contract de ucenicie la locul de munca; - acreditarea furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca; - efectuarea platii drepturilor de protectie sociala ce se suporta din bugetul asigurarilor de somaj, potrivit legii; - efectuarea platii creantelor salariale ce se suporta din Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale, in limitele si in conditiile prevazute de lege.


Partener 2: SC TOBIMAR CONSTRUCT SRL

Partenerul 2 este recunoscut la nivel regional pentru preocuparile pe care le are in domeniul investitiilor realizate in dezvoltarea resurselor umane proprii, precum si a celor din comuntitatile in care activeaza. In ultimii 4 ani, societatea a initiat o serie intreaga de cursuri, stagii de instrurie si schimburi de bune practici pentru valorificarea experientei dobandite in special in cresterea oportunitatilor de ocupare pentru persoane cu nivel mai redus de educatie si formare profesionala pentru care a asigurat resurse de dezvoltare prin proiecte cu finantare nermabursabila. Partenerul 2 furizeaza servicii integrate de dezvoltare a resurselor umane, directie in care si-a dobandit statutul de furnizor acreditat de servicii de stimulare a ocuparii ( informare, consiliere profesionala si medierea muncii pentru piata interna). Lunar asigura astfel de servicii pentru 85-120 de persoane aflate in cautarea unui loc de munca. Totodata, desfasoara activitati relevante in domeniul furnizarii de consultanta in demararea de activitati generatoare de venit si a mobiltiatii profesionale si regionale. Totodata, partenerul 2 este furnizor autorizat pentru formarea profesionala a adultilor si dispune formatori cu competente profesionale certificate si expertiza in acest domeniu de activitate. Partenerul 2 are o cultura organziationala orientata spre nevoile comunitatilor si a categoriilor defavorizate, directie in care promoveaza o Responsabiltiate sociala activa ca pe o parte a competitivitatii. A desfasurat evenimente ( conferinte, seminarii, schimburi de expereinta etc.) prin care a promovat modalitati durabile de conducere a afacerilor, astfel incat acestea sa genereze contributii pozitive asupra societatii si diminueze impactul negativ asupra persoanelor si mediului inconjurator. Partenerul 2 este furnizor acreditat de catre AJOFM pentru furnizarea de servicii de stimulare a ocuparii, respectiv informare profesionala, consiliere profesionala si medierea muncii pe piata interna. In aceasta calitate a furnizat servicii de ocupare la peste 500 de persoane aflate in cutarea unui loc de munca. Totodata, partenerul 2 desfasora activitati de educare antreprenoriala in vederea dezvoltarii de activitati generatoare de venit care sustin autoangajarea membrilor grupurilor vulnerabile. Mentionam faptul ca partenerul 2 are si statut de furnizor autorizat CNFPA pentru programe de calificare in meserii solicitate pe piata muncii, calitate care-i permite sa abordeze cu succes furnizarea de servicii de informare privind piata muncii si servicii pentru stimularea mobilitatii fortei de munca.

Partener 3: OBIETTIVO LAVORO SPA-Italia 

 Partenerul 3 a fost infiintat in 1997. In 2003 partenerul 3 incepe sa functioneze ca SA si castiga primul loc printre societatile italiene din sector: din dorinta unei imbunatatiri continue, demareaza proiecte de specializare/diversificare a activitatilor si deschide sedii in strainatate: Romania, Slovacia, Polonia, Brazilia, Peru. Partenerul 3 colaboreaza cu Ministere nationale si internationale, Regiuni, Agentii regionale, Provincii, Institutii Locale, Asociatii, Organizatii ale Angajatorilor/Sindicale, Universitati, Intreprinderi. Partenerul 3 este astazi un grup integrat care activeaza cu multiple roluri: Agenzia per il Lavoro – desfasoara servicii de ocupare a fortei de munca pe durata determinata/nedeterminata, de mediere intre cerere si oferta, de cautare, selectie. Società di Formazione – realizeaza actiuni de recalificare profesionala garantate in ceea ce priveste eficienta si eficacitatea, in scopuri ocupationale, pe segmente specifice ale intreprinderilor publice si private, de populatie, care finanteaza diverse instrumente: Forma.Temp, FSE si Fondi Paritetici Interprofessionali. Este certificata Iso 9001:2000. OL Politiche Attive del Lavoro – raspunde solicitarii clientilor publici si privati care, in fata complexitatii pietei, exprima necesitati de consultanta de specialitate in gestionarea transformarilor organizatorice si in proiectarea si realizarea unor activitati pentru ocupabilitate si ocupare. Proiecte si servicii oferite: consultanta pentru: gestionare, reorganizare, team building, coaching, mobilitate interna, evaluarea pozitiilor/performantei/potentialului, actiuni de sprijinire a ocupabilitatii/ocuparii/welfare sustinute din resurse publice, suport pentru outplacement si plasare individuala si colectiva a personalului disponibilizat; mobilitate profesionala a lucratorilor la nivel national si international; guvernarea proceselor integrate publice si private de gestiune a pietei muncii, ocupabilitate si ocuparea unor categorii vulnerabile si defavorizate. Din iunie 2009 partenerul 3 opereaza in Romania ca partener operational in proiectul COMPROF care vizeaza cresterea nivelului COMpetentelor PROFesionale ale personalului din Serviciul Public pentru Ocuparea fortei de munca, in vederea furnizarii unor servicii personalizate persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, inclusiv somerilor si grupurilor vulnerabile.

 

 

 

Multumiri pentru distribuire!