Aici gasiti ultimele noutati de pe portalul nostru

A

AJOFM MURES incheie cu succes parteneriatul din cadrul proiectului „EFIACCES” POSDRU/125/5.1/S/127671

In Noutati

COMUNICAT  DE PRESĂ conferința  de închidere a proiectului „EFIACCES” POSDRU/125/5.1/S/127671       Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, Axa prioritară: 5 „ Promovarea măsurilor active de ocupare”, Domeniul major de intervenţie: 5.1 „ Dezvoltarea si implementarea măsurilor active de ocupare ” Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la: tel. 021.240.14.10, fax: 031.438.10.06, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. document.getElementById('cloak2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e = 'efiacces' + '@'; addy2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e = addy2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e + 'yahoo' + '.' + 'com'; var addy_text2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e = 'efiacces' + '@' + 'yahoo' + '.' + 'com';document.getElementById('cloak2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e').innerHTML += ''+addy_text2d00ee7c93ac418f218439f48dde624e+''; , persoană de contact: Anton Andreia.  site: http://www.efiacces.ro/  

A

AJOFM MURES partener in cadrul proiectului „Angajat sau antreprenor în mediul rural - Sansa ta de integrare pe piața muncii”

In Noutati

RomActiv Business Consulting SRL a demarat în data de 31 martie 2014 proiectul strategic „Angajat sau antreprenor în mediul rural - Șansa ta de integrare pe piața muncii”. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 în cadrul Axei prioritare 5 „Promovarea măsurilor active de ocupare”, Domeniul major de intervenţie 5.2 „Promovarea sustenabilităţii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveşte dezvoltarea resurselor umane şi ocuparea forţei de muncă”, în conformitate cu contractul de finanţare POSDRU/135/5.2/S/128155. Proiectul este implementat în regiunile Nord Vest, Vest, Centru, Nord Est, Sud Muntenia și București - Ilfov, pe o durata de 18 luni. Realizat în parteneriat cu Dyana Business Consulting SRL și Agențiile Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă din Bihor, Mureș, Bacău, Dâmbovița și Ilfov, proiectul vizează îmbunătățirea capacității de ocupare și facilitarea accesului pe piața muncii a unui număr de 900 de persoane din mediul rural, în vederea creșterii gradului de ocupare a forței de muncă din regiunile Nord Vest, Vest, Centru, Nord Est, Sud Muntenia și București - Ilfov. Activitățile proiectului includ crearea a 7 Centre de consiliere profesională și antreprenorială în Oradea, Cluj-Napoca, Arad, Tîrgu Mureș, Bacău, Târgoviște și București, unde persoanele din mediul rural vor beneficia de servicii de informare și consiliere profesională, servicii de mediere pe piața muncii, asistență antreprenorială în scopul demarării de activități independente, cursuri de calificare și specializare. Minim 86 dintre participanții la activitățile din proiect își vor găsi un loc de muncă. Persoanele interesate să facă parte din grupul ţintă, precum şi toţi cei interesaţi să obţină detalii privind implementarea proiectului sunt rugaţi să ne contacteze: RomActiv Business Consulting SRL București, Strada Maria Rosetti nr. 32, etaj 1, sector 2 Persoană de contact: Radu Onofrei - Manager de proiect Site: http://www.ruralinteractiv.ro/ 

Workshop desfasurat la AJOFM Mures in cadrul proiectului Observatorul pietei muncii

In Noutati

Primul workshop programat pentru luna martie în cadrul OPM s-a derulat la Târgu Mureș, miercuri 25 martie 2015, Evenimentul a fost organizat de conducerea AJOFM Mureș care a invitat la dezbateri reprezentanții instituțiilor publice prezente în zona pieței muncii din județul Mureș. Workshopul a fost deschis de doamna Elisabeta BOGDAN, directorul executiv adjunct al AJOFM Mureș, care a făcut o scurtă prezentare a proiectului OPM, a partenerilor implicați în implementarea acestuia și a obiectivului general care trebuie atins. Invitații la workshop : Ștefan Someșan – Inspectorul General al Inspectoratului Școlar Județean Mureș. Emilia Savîscă – Agenția Județeană pentru Plăți și Intervenții Sociale, Ion Matei – Directorul Executiv al Institutului pentru Statistică Județeană Mureș, Marinela Muntean – CRFPA Mureș, au solicitat membrilor echipei de implementare clarificările necesare pentru a se înțelege exact modul de lucru în platforma OPM. Conform discuțiilor avute de membrii echipei de implementare și consultanții Camerei de Comerț și Industrie Hunedoara cu asistentul financiar de la AJOFM Mureș- Marta Șumandea, în ședința pregătitoare pentru acest workshop din data de 24 martie 2015, jaloanele discuțiilor au avut ca traseu obținerea unui acord ferm din partea instituțiilor invitate la workshop în sensul înțelegerii corecte a substanței Protocolului de Colaborare, în vederea transferului de date de la aceste instituții către platforma OPM și semnarea cât mai urgentă a acestuia.   Până la data derulării acestui workshop au existat mai multe discuții cu instituțiile invitate să participe în cadrul proiectului, care nu s-au concretizat în semnarea Protocolului de Colaborare propus de echipa OPM. Trecerea de la avansarea de către instituțiile potențial partenere, doar a unei propuneri de colaborare bazată pe solicitarea periodică din partea AJOFM Mureș a datelor necesare pentru a fi furnizate în schema platformei OPM, la acceptarea semnării efective a Protocolului de Colaborare, reprezintă principalul rezultat al acestui workshop. Toate discuțiile avute cu această ocazie au dus la clarificarea tuturor aspectelor legate de colaborarea dintre echipa de implementare și post-implementare OPM și instituțiile invitate să colaboreze. Urmează ca o a doua rundă de discuții aplicate pe elementele concrete ale construirii platformei OPM să aibă loc la Conferința Inrermediară OPM, care se va desfășura pe parcursul lunii aprilie.

AJOFM MURES partener in cadrul proiectului Observatorul pietei muncii

In Noutati

În intervalul 01 – 03 octombrie 2014, AJOFM Hunedoara a organizat la Hotel Rusu din Petroșani ( masivul Parâng), în calitate de beneficiar și partener lider, conferința de lansare a proiectului „ OBSERVATORUL PIEŢEI MUNCII” : POSDRU/123/4.1/S/129565. La conferință a participat prefectul județului Hunedoara, directorul AJPIS-HD , inspectorul general adjunct al ISJ Hunedoara, reprezentanți ai Universității din Petroșani, ai instituțiilor județene dedicate pieței muncii,reprezentanții partenerilor proiectului: Asociaţia non-profit L&C Consulting, Camera de Comerţ şi Industrie Hunedoara și AJOFM-urile din regiunile Vest șiCentru :Alba, Arad, Caraş-Severin, Braşov,Covasna, Harghita, Mureş, Sibiu, Timiș. Conferința a fost deschisă de directorul executiv AJOFM Hunedoara, Rodica Mariana Peter. Reprezentanții partenerilor au făcut prezentări legate de piața muncii din zona de referință a fiecăruia.Dezbaterile au avut ca element de referință , îndeplinirea Obiectivului General al proiectului:Dezvoltarea capacitățtii Serviciilor Publice de Ocupare (SPO) de analiză, sinteză și prognoză a schimbărilor de pe piața muncii, în scopul adaptării sistemului de furnizare a serviciilor de formare profesională, la tendințele de evoluție a cererii de forță de muncă – la nivel inter-regional. Proiectul are stabilit un grup țintă de 100 persoane reprezentând personalul propriu al Serviciilor Publice de Ocupare ale celor 10 Instituții județene de ocupare de forță de muncă, cuprinse în proiect. Pentru implementarea și promovarea proiectului OPM, au fost stabilite reperele de colaborare ale tuturor partenerilor, din perioada imediat următoare, conform atribuţiilor fiecăruia stabilite în documentul de bază al proiectului. Realizarea acestui instrument – OPM, care duce la îmbunătațirea procesului de monitorizare și de evaluare a impactului net al măsurilor active de ocupare și îmbunătățirea capacitățtii SPO de anticipare a schimbărilor de pe piața muncii, este un scop ce trebuie atins pentru creșterea performanței Serviciilor Publice de Ocupare. Site: https://observatorulpieteimuncii.wordpress.com/ 

 

Îmbunătățirea rețelei de căutare de locuri de muncă EURES

In Noutati

Consolidarea rețelei paneuropene de căutarea a locurilor de muncă, EURES, are ca scop de a crește probabilitatea găsirii unor locuri de muncă potrivite calificării profesionale și de a-i ajuta pe angajatori, în special întreprinderile mici și mijlocii, să își ocupe posturile vacante mai rapid și mai eficient. Vezi mai mult

Lansarea competiției „Premiile pentru promovarea intreprinderilor europene”, ediția 2014

In Noutati

INTRO Proiectele-pilot „Garanții pentru TINEri!” și „Investiția in tineri, investiția în viitorul nostru!” se adreseaza exclusiv tinerilor cu vârste cuprinse între 15 și 24 de ani. Beneficiarii vor avea  acces la servicii integrate de informare, consiliere, orientare, formare profesională,asistență în inițierea de afaceri independente.  Vezi mai mult

Inițiativa CE de combatere a șomajului în rândul tinerilor și de încurajare a micilor intreprinderi Trasatura

In Noutati

Preocupările micilor antreprenori sunt  pe agenda discuţiilor de la Bruxelles, la care vor participa liderii UE în zilele de 27 şi 28 iunie 2013. Apelul CE conţine idei noi cu privire la modul în care micii  intreprinzători pot fi încurajați, iar tinerii pot fi integraţi pe piaţa muncii. Vezi mai mult

Proceduri/ghiduri pentru programe adresate IMM-urilor în 2014, publicate spre consultare!

In Noutati

INTRO: Direcția Implementare Programe pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (www.aippimm.ro) a publicat, spre consultare, proiectele de proceduri/ghiduri pentru 2014. Printre acestea se numără și cele pentru dezvoltarea abilităților și  a culturii antreprenoriale, respectiv stimularea inființării și dezvoltării microintreprinderilor de către intreprinzatorii tineri . Vezi mai mult