Personalul Serviciului Public de Ocupare din 9 judete a beneficiat de instruire de specialitate privind folosirea punctelor self-service, în cadrul proiectului “Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” -ID130262

Categorie: Noutati

Personalul Serviciului Public de Ocupare din 9 judete a beneficiat de instruire

de specialitate privind folosirea punctelor self-service, în cadrul proiectului

“Eficiență și calitate în SPO – EC SPO”

 

100 de funcționari publici din cadrul Serviciului Public de Ocupare din județele Tulcea, Satu Mare, Constanţa, Bistriţa-Năsăud, Maramureş, Suceava, Vaslui, Covasna şi Neamţ au avut parte de instruire de specialitate pentru folosirea punctelor self-service create în cadrul proiectului „Eficiență și calitate în SPO – EC SPO”. Scopul acestui demers este de a le oferi specialiștilor SPO baza de cunoștințe necesare pentru a-i asista pe cei aflați în căutarea unui loc de muncă în a utiliza corespunzător și la potențial maxim punctele de autoservire cu servicii privind ocuparea în muncă.

În cadrul proiectului EC SPO au fost înființate 27 de de puncte self-service (infochioșcuri) în cadrul sediilor primăriilor din localitățile Ulmeni, Seini, Ocna Șugatag (Maramureș); Eforie, Saraiu, Cernavodă (Constanța); Fălticeni, Vatra Dornei, Siret (Suceava); Coroiești, Pochidia, Gârceni (Vaslui); Valea Vinului, Supur, Cehal (Satu Mare); Săbăoani, Hangu, Tarcău (Neamț); Ostrov, Topolog, Sulina (Tulcea); Tiha Bârgăului, Romuli, Șieuț (Bistrița Năsăud) și Brețcu, Baraolt, Comandău (Covasna).  Acestea vin în sprijinul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă prin formarea autonomiei individuale de autoinformare și autocunoaştere și oferirea în mod direct de informații  cum sunt: afișarea programelor de formare profesională, modalitatea de înscriere în vederea participării la serviciile de informare și consiliere profesională, acordarea de servicii de mediere a muncii, consultanță și asistență pentru inițierea unei afaceri pe cont propriu, dar și vizualizarea documentelor necesare pentru luarea în evidență ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă. Utilizarea punctelor self-service contribuie, de asemenea, la reducerea presiunii care se manifestă în prezent asupra personalului SPO, redus numeric și nevoit să relaționeze zilnic cu un număr foarte mare de clienți.

Agenția Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea desfășoară în perioada 06.01.2014 – 30.06.2015, în calitate de beneficiar, proiectul „Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” – POSDRU /130/4.1/S/130262 alături de partenerii naționali SC Tobimar Construct SRL, SC Drummers Concept SRL, AJOFM Satu-Mare și partenerii transnaționali Desarrollo de Estrategias Exteriores SA Oviedo-Spania şi Servicio Público De Empleo Del Principado De Asturias-Spania. 

Proiectul „Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”, Axa prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de intervenţie 4.2 „Formarea personalului propriu al SPO”.

 

Persoana de contact:

Asistent relații publice și comunicare, Haneș Ana Gabriela

Multumiri pentru distribuire!