S

SEMINAR DE INSTRUIRE PRIVIND BUNELE PRACTICI IN DEZVOLATREA PERSONALA A ECHIPEI DE IMPLEMENTARE IN CADRUL PROIECTULUI ”Eficiență și Calitate în SPO – EC SPO” ID130262

In Noutati

SEMINAR DE INSTRUIRE PRIVIND BUNELE PRACTICI INDEZVOLATREA PERSONALA A ECHIPEI DE IMPLEMENTARE IN CADRUL PROIECTULUI ”Eficiență și Calitate în SPO – EC SPO”In perioada 05 – 08 octombrie 2015 a avut loc la Tulcea un “seminar de instruire privind bunele practici in dezvolatrea personala a echipei de implementare”, actiune care face parte din activitatea 8 – schimb de experienta si bune practici in furnizarea serviciilor integrate si personalizate cu Servicii Publice de Ocupare din Spania si la care au participat experți din echipa de implementare a proiectului ”EFICIENȚĂ ȘI CALITATE ÎN SPO – EC SPO” – POSDRU/130/4.1/S/130262, al carei beneficiar este AJOFM Tulcea. In cadrul seminarului, Dl. Kike Riesgo – Partener director în FIDA Consultores si Presedinte al Federației Spaniole de Marketing si al Clubului de Marketing din Asturias a sustinut o prezentare privind munca în grup prin metodologii inovatoare pentru dezvoltarea competențelor personale, abilități de comunicare, empatie, automotivație si de motivație a persoanelor în căutarea unui loc de muncă. Cu aceasta ocazie, au fost prezentate videouri de comunicare si empatie, de motivație, de excelentă în atentia înspre client, dar si de de inteligență emoțională. Proiectul ”EFICIENȚĂ ȘI CALITATE ÎN SPO – EC SPO”este implementat de Agenția pentru Ocuparea forței de Muncă Tulcea, în parteneriat cu SC Tobimar Construct SRL Alba Iulia, SC Drummers Concept SRL Bucuresti, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Satu Mare, Desarrollo de Estrategias Exteriores SA și Serviciul Public de Ocupare din Principatul Asturias (Spania). Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”, Axa prioritară 4 “Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de intervenţie 4.2 „Formarea personalului propriu al SPO”. Vezi mai mult

P

Personalul Serviciului Public de Ocupare din 9 judete a beneficiat de instruire de specialitate privind folosirea punctelor self-service, în cadrul proiectului “Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” -ID130262

In Noutati

Personalul Serviciului Public de Ocupare din 9 judete a beneficiat de instruire de specialitate privind folosirea punctelor self-service, în cadrul proiectului “Eficiență și calitate în SPO – EC SPO”   100 de funcționari publici din cadrul Serviciului Public de Ocupare din județele Tulcea, Satu Mare, Constanţa, Bistriţa-Năsăud, Maramureş, Suceava, Vaslui, Covasna şi Neamţ au avut parte de instruire de specialitate pentru folosirea punctelor self-service create în cadrul proiectului „Eficiență și calitate în SPO – EC SPO”. Scopul acestui demers este de a le oferi specialiștilor SPO baza de cunoștințe necesare pentru a-i asista pe cei aflați în căutarea unui loc de muncă în a utiliza corespunzător și la potențial maxim punctele de autoservire cu servicii privind ocuparea în muncă. În cadrul proiectului EC SPO au fost înființate 27 de de puncte self-service (infochioșcuri) în cadrul sediilor primăriilor din localitățile Ulmeni, Seini, Ocna Șugatag (Maramureș); Eforie, Saraiu, Cernavodă (Constanța); Fălticeni, Vatra Dornei, Siret (Suceava); Coroiești, Pochidia, Gârceni (Vaslui); Valea Vinului, Supur, Cehal (Satu Mare); Săbăoani, Hangu, Tarcău (Neamț); Ostrov, Topolog, Sulina (Tulcea); Tiha Bârgăului, Romuli, Șieuț (Bistrița Năsăud) și Brețcu, Baraolt, Comandău (Covasna).  Acestea vin în sprijinul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă prin formarea autonomiei individuale de autoinformare și autocunoaştere și oferirea în mod direct de informații  cum sunt: afișarea programelor de formare profesională, modalitatea de înscriere în vederea participării la serviciile de informare și consiliere profesională, acordarea de servicii de mediere a muncii, consultanță și asistență pentru inițierea unei afaceri pe cont propriu, dar și vizualizarea documentelor necesare pentru luarea în evidență ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă. Utilizarea punctelor self-service contribuie, de asemenea, la reducerea presiunii care se manifestă în prezent asupra personalului SPO, redus numeric și nevoit să relaționeze zilnic cu un număr foarte mare de clienți. Agenția Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea desfășoară în perioada 06.01.2014 – 30.06.2015, în calitate de beneficiar, proiectul „Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” – POSDRU /130/4.1/S/130262 alături de partenerii naționali SC Tobimar Construct SRL, SC Drummers Concept SRL, AJOFM Satu-Mare și partenerii transnaționali Desarrollo de Estrategias Exteriores SA Oviedo-Spania şi Servicio Público De Empleo Del Principado De Asturias-Spania.  Proiectul „Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”, Axa prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de intervenţie 4.2 „Formarea personalului propriu al SPO”.   Persoana de contact: Asistent relații publice și comunicare, Haneș Ana Gabriela Vezi mai mult

A

A PATRA VIZITĂ DE STUDIU ÎN SPANIA PENTRU SCHIMB DE EXPERIENȚĂ ȘI BUNE PRACTICI ÎN FURNIZAREA SERVICIILOR INTEGRATE ȘI PERSONALIZATE

In Noutati

A PATRA VIZITĂ DE STUDIU ÎN SPANIA PENTRU SCHIMB DE EXPERIENȚĂ ȘI BUNE PRACTICI ÎN FURNIZAREA SERVICIILOR INTEGRATE ȘI PERSONALIZATE   PROIECT: ”EFICIENȚĂ ȘI CALITATE ÎN SPO – EC SPO” – POSDRU /123/4.1/S/130262 In perioada 22.02-28.02.2015  un număr de 15 specialiști ai Serviciului Public de Ocupare  (SPO) din județele  Bistrița Năsăud, Maramureș, Neamț, Satu Mare, Suceava, Vaslui, Covasna și Tulcea vor participa la al patrulea schimb de experiență și bune practici în furnizarea serviciilor integrate și personalizate cu Servicii Publice de Ocupare din Spania, care va avea loc în localitatea Gijon din provincia Asturias. Stagiile transnaționale sunt activități cuprinse în proiectul  ”Eficiență și calitate în SPO – EC SPO”, implementat de Agenția pentru Ocuparea forței de Muncă Tulcea, în parteneriat cu SC Tobimar Construct SRL Alba Iulia, SC Drummers Concept SRL București, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Satu Mare, Desarrollo de Estrategias Exteriores SA și Serviciul Public de Ocupare din Principatul Asturias (Spania) și  contribuie la identificarea și preluarea de la partenerii spanioli de metode, tehnici și instrumente de furnizare personalizată și integrată a serviciilor de ocupare.    ”Eficiență și calitate în SPO – EC SPO”, este un proiect care investește în dezvoltarea organizațională a Serviciului Public de Ocupare din România, vizând atât schimbarea atitudinii, cât și  schimbarea comportamentului individual al salariaților. Astfel este susținută apariția unei noi culturi organizaționale bazată pe orientarea serviciilor spre client, acțiunea în parteneriat public –privat, transferul de expertiză de la partenerii transnaționali,  acțiunea în rețele, măsurarea efectelor produse de servicii etc. Trecerea de la servicii care abordeaza global clienții la servicii individualizate, care să pornească de la cunoașterea potențialului și așteptărilor  fiecarui client este una dintre tendințele menite să conducă la un nivel crescut de eficacitate în serviciile de ocupare. Partenerii transnaționali sunt recunoscuți pentru asistența tehnică oferită pentru guvernul local, regional și national din Spania, cu privire la îmbunătățirea serviciilor publice de ocupare. Agenda întâlnirii, elaborată de partenerii transnaționali în urma consultărilor cu liderul de parteneriat, cuprinde următoarele activități și locații: Prezentarea serviciilor agențiilor SPO din Principatul Asturias pentru angajatori și pentru persoanele în căutarea unui loc de muncă și a sistemelor de orientare și consiliere pentru persoanele în căutarea unui loc de muncă – Agenția de Ocupare EL COTO, localitatea Oviedo; Prezentarea reformei Serviciilor de Ocupare – Serviciul de Ocupare Național și Serviciile de Ocupare ale Comunităților Autonome  a activitații Serviciului Public de Ocupare din Asturias (SEPEPA) și a politicilor de ocupare, schimbarea organizațională a Serviciilor de Ocupare – Serviciul Public de Ocupare, localitatea Oviedo; Vizitarea Centrului de Referință Națională de Formare Profesională pentru Ocupare (Fabricație Mecanică), localitatea Oviedo; Vizitarea Centrului de Formare Profesională Ambarcațiuni și Pescuit, localitatea Gijon; Vizitarea Centrului de Siguranță Maritimă Integrală Jovellanos (Veranes), localitatea Gijon; Vizitarea Confederației Spaniole a Persoanelor cu Dizabilități Fizice și Organice (COCEMFE), localitatea Gijon; Vizitarea Fundației  Femeilor spaniole, localitatea Gijon; Prezentarea procedurilor de lucru din  Serviciul Public de Ocupare din Principatul Asturias și a sistemului de evaluare al performanței, localitatea Gijon.   Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”, Axa prioritară 4 “Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de intervenţie 4.2 „Formarea personalului propriu al SPO”. Vezi mai mult

 

VIZITĂ DE STUDIU ÎN SPANIA PENTRU SPECIALIȘTII SERVICIILOR PUBLICE DE OCUPARE – Noiembrie 2014 ID 130262

In Noutati

COMUNICAT DE PRESĂ  VIZITĂ DE STUDIU ÎN SPANIA PENTRU SPECIALIȘTII SERVICIILOR PUBLICE DE OCUPARE   In luna noiembrie 2014 a continuat activitatea destinata unui număr de 90 de specialiști ai Serviciilor Publice de Ocupare (SPO) din zonele țintă ale proiectului „Eficiențăși calitate în SPO – EC SPO“ implementat de AJOFM Tulcea in parteneriat cu SC Tobimar Construct SRL Alba Iulia, SC Drummers Concept SRL Bucuresti, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Satu Mare și două organizații din Spania, Desarrollo de Estrategias Exteriores SA și Serviciul Public de Ocupare din Principatul Asturias.   Un nou grup de 15 persoane selectate din rândul specialistilor Serviciilor Publice de Ocupare din județele Tulcea, Satu Mare, Constanța, Bistrița Năsăud, Maramureș, Neamț, Suceava, si Vaslui s-au deplasat in perioada 09 – 15.11.2014 pentru o vizită de studiu în localitatea spaniolă Gijon, situată în provincia Asturias din Spania. Aceasta este a treia vizita de studiu, iar până în luna aprilie 2015 urmează să plece în Spania încă 3 grupuri formate din persoanele selectate pentru identificarea si preluarea de la partenerii spanioli de modele, tehnici, instrumente de furnizare personalizata si integrate a serviciilor de ocupare.   In vederea valorificarii rezultatelor obtinute, specialistii SPO au colectat metodele de buna practica prezentate, in vederea intocmirii unui ghid care sa cuprinda experientele tuturor grupelor ce vor efectua vizite de studiu in cadrul proiectului, astfel incat analiza si propunerile rezultate sa fie cat mai complexe si complete.   La finalul vizitei s-au constituit in 4 subgrupuri care au completat cate o fisa  cu bunele practici identificate pe parcursul vizitei de studiu care pot fi transferate organizatiilor din Romania. Printre subiectele identificate de catre specialistii SPO amintim: portalul www.asturias.es/portal/site/trabahastur care ar putea fi implementat si la noi in tara; modul de acordare si plata pentru subventionarea locurilor de munca; atentia acordata tinerilor spanioli prin consiliere si mediere in locuri publice.   Proiectul AJOFM Tulcea se va derula timp de 18 luni, până în iunie 2015 si este co-finanțat de Fondul Social European, prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 „Investeşte în oameni!”, Domeniul major de intervenţie 4.1 „Intarirea capacitatii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare“. Vezi mai mult

 

ÎNCEPE IDENTIFICAREA LOCAȚIILOR ÎN CARE VOR FI APMPLASATE PUNCTELE DE AUTOSERVIRE CU SERVICII ID130262

In Noutati

Proiect cofinanţat din Fondul Social European Prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeşte în oameni!   Alba Iulia 14.08.2014 COMUNICAT DE PRESĂ ÎNCEPE IDENTIFICAREA LOCAȚIILOR ÎN CARE VOR FI APMPLASATE PUNCTELE DE AUTOSERVIRE CU SERVICII PROIECT: ”EFICIENȚĂ ȘI CALITATE ÎN SPO – EC SPO – POSDRU /130/4.1/S/130262                SC TOBIMAR CONSTRUCT SRL Alba Iulia, în parteneriat cu Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea, în calitate de beneficiar al proiectului,SC Drummers Concept SRL, AJOFM Satu-Mare, Desarrollo de Estrategias Exteriores, SA , Oviedo, Spania și  Servicio Público De Empleo Del Principado De Asturias, Spania implementeaza în perioada 01.01.2014 – 30.06.2015, proiectul ”Eficiență și Calitate în SPO – EC SPO”,  în cadrul căruia desfașoară activitatea A.7. Laborator metodic pentru „self-service”. Prin această activitate proiectul  își propune modernizarea sistemului de acordare a serviciilor  pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în principal prin întărirea colaborării cu primăriile, furnizori privați de servicii de ocupare, și alți actori cu activități relevante în ocuparea forței de munca. În acest sens, începând cu luna august 2014, SC TOBIMAR CONSTRUCT SRL Alba Iulia demarează acțiunea de identificare a locațiilor din zona țintă repartizată, respectiv județul Vaslui, în care vor fi amplasate ”punctele de autoservire cu servicii”.  Sunt vizate primăriile care dețin spații libere, potrivite pentru această destinație și au acces la o rețea de internet la care să se poată conecta info-chioșcul amplasat. Prin amplasarea acestor info-chioșcuri se  dorește promovarea unor activități on-line ca: afișarea programelor de formare profesională în curs de organizare, modalitatea de înscriere în vederea participării la serviciile de informare și consiliere profesională, precum și acordarea de servicii de mediere a muncii, consultanță și asistență în vederea inițierii unei afaceri pe cont propriu, vizualizarea documentelor necesare în vederea luării în evidență ca persoană aflată în căutarea unui loc de munca. Pentru a-și atinge obiectivul, activitatea are o componenta tehnică de dotare pentru 27 de „puncte de autoservire cu servicii”, dar și una metodologică menită să asigure materiale suport, instruire metodică pentru 100 de specialiști SPO și asistență de specialitate pentru clienți, care să susțină clienții SPO în procesul de familiarizare cu „self service” și de formare a autonomiei individuale de autoinformare și autocunoastere , caracteristici importante pentru găsirea unui loc de muncă. Haneș Gabriela –asistent relații publice și comunicare  proiect “Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” S.C. TOBIMAR CONSTRUCT SRL Vezi mai mult

E

Experti din cadrul SC Tobimar Construct SRL participa la schimb de experienta in Spania in cadrul proiectului Eficienta si Calitate in SPO - EC SPO

In Noutati

SCHIMB DE EXPERIENȚĂ ȘI BUNE PRACTICI ÎN FURNIZAREA SERVICIILOR INTEGRATE ȘI PERSONALIZATE CU SERVICII PUBLICE DE OCUPARE DIN SPANIA PROIECT: ”EFICIENȚĂ ȘI CALITATE ÎN SPO – EC SPO – POSDRU /130/4.1/S/130262 În perioada 06.07.2014 – 11.07.2014 un număr de 5 experți ai S.C TOBIMAR CONSTRUCT S.R.L  din cadrul proiectului ”EFICIENȚĂ ȘI CALITATE ÎN SPO – EC SPO” – POSDRU /130/4.1/S/130262 participă la prima vizita study tour  pentru transfer de expertiză în managementul proiectelor, ce are loc în localitatea Gijon din provincia Asturias – Spania. Cei 5 experți ai S.C TOBIMAR CONSTRUCT S.R.L fac parte dintr-o delegație fomată din 17 persoane din echipa de management și implementare a proiectului, alături de experți din partea solicitantului AJOFM Tulcea – 5 persoane și ai partenerilor, AJOFM Satu Mare -3 persoane și SC DRUMMERS  SRL București – 4 persoane. Prima vizită a delegației române se înscrie în seria celor 9 stagii transnaționale de transfer de bune practici pentru membrii echipei proiectului, prin care se faciliteaza transferul de expertiză de la partenerii transnaționali în managementul proiectelor și a activităților destinate creșterii capacitații Serviciilor Publice de Ocupare  în furnizarea serviciilor de tip self service și individualizate. Experții români din cadrul proiectului vor fi întâmpinați și însoțiți pe tot parcusul stagiului de către reprezentanții partenerilor spanioli, Desarrollo de Estrategias Exteriores SA, agenție internațională cu o mare experiență în derularea proiectelor cu finanțare nerambursabilă, în asigurarea  asistenței tehnice  cu privire la planificarea strategică, dezvoltarea economică locală și regională, crearea de locuri de muncă și îmbunătățirea serviciilor publice și  Servicio Público de Empleo del Principado de Asturias Spania, instituție publică responsabilă de furnizarea de servicii specializate pentru șomeri. Potrivit calendarului de desfășurare a stagiilor transnaționale, până în luna aprilie 2015 mai sunt de realizat 2 vizite destinate echipei de implementare și management a proiectului și 6 vizite pentru 90 de specialiști ai Serviciilor Publice de Ocupare, care vor beneficia de un cadru organizat de preluare de bune practici în furnizarea serviciilor integrate și personalizate. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 „Investeşte în oameni!”, Axa prioritară 4 “Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de intervenţie 4.2 „Formarea personalului propriu al SPO”. Haneș Gabriela –asistent relații publice și comunicare  proiect “Eficiență și calitate în SPO – EC SPO” S.C. TOBIMAR CONSTRUCT SRL   Vezi mai mult

E

E sansa ta! - Program integrat de ocupare pe piata muncii din regiunile Nord Vest, Vest si Centru - proiect desfasurat in parteneriat cu AJOFM MURES

In Noutati

TITLUL PROIECTULUI: E sansa ta! - Program integrat de ocupare pe piata muncii din regiunile Nord Vest, Vest si Centru SURSA DE FINANȚARE: Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investește în oameni! - POSDRU/125/5.1/S/131450 PARTENERI: Solicitant: SC RomActiv Business Consulting SRL Partener 1: SC Dyana Business Consulting SRL Partener 2: AJOFM Bihor Partener 3: AJOFM Mures ARIA DE IMPLEMENTARE A PROIECTULUI: Regiunea Nord Vest: Cluj, Bihor, Salaj, Bistrita Nasaud, Maramures, Satu-Mare Regiunea Vest: Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin Regiunea Centru: Mures, Alba, Sibiu, Brasov DURATA PROIECTULUI: martie 2014 – 15 31 decembrie 2015 In baza Ordinului Ministrului Fondurilor Europene 4309/11.12.2015 pentru modificarea art. 2 al Ordinului Ministerului Fondurilor Europene nr. 903/07.05.2015 pentru punerea in aplicare a Memorandumului cu tema „Asigurarea conditiilor necesare derularii proiectelor finantate in cadrul POSDRU 2007—2013 prin prelungirea termenului de implementare”, și în baza Instrucțiunii AMPOSDRU nr 116/15.12.2015, durata de implementare a proiectului s-a prelungit pana in data de 31.12.2015. GRUP ȚINTĂ: Someri si persoane in cautarea unui loc de munca OBIECTIVUL GENERAL AL PROIECTULUI este îmbunătățirea capacității de ocupare și facilitarea accesului pe piața muncii și în viața activă a unui număr de 650 de persoane cu o situație dificilă pe piața muncii precum persoanele în căutarea unui loc de muncă, șomerii, inclusiv cei tineri și vârstnici și șomerii de lungă durată în vederea creșterii gradului de ocupare a forței de muncă din regiunile Nord Vest, Vest și Centru. Ne propunem: Consiliere oferită șomerilor pentru găsirea unui loc de muncă/ demararea unei afaceri sau activitati independente în 4 Centre de consiliere profesională și antreprenorială din Oradea, Cluj-Napoca, Arad, Târgu Mureș 42 sesiuni de cursuri de calificare și de specializareCursurile sunt GRATUITE. 12 seminarii interactive cu tema „Piața muncii între 2 viziuni – șomeri versus angajatori”. La seminarii vor participa reprezentanți ai agenților economici care recrutează și angajează personal în zonă și reprezentanți ai investitorilor care și-au anunțat intenția de a-și dezvolta afaceri în regiunile vizate de proiect și de a face angajări în perioada următoare. 12 târguri de locuri de muncă SITE:http://sansata.romactiv.ro/ Vezi mai mult

A

AJOFM MURES promovarea sustenabilității activităților din zonele rurale in cadrul proiectului DRUMS

In Noutati

Ce reprezintă DRUMS ? Cui i se adresează? Proiectul (ID: 132019), ”Promovarea unui model de dezvoltare sustenabilă a resursei umane din mediul rural – DRUMS”, urmarește promovarea sustenabilității activităților din zonele rurale, prin mărirea gradului de ocupare a populației, prin activități de consiliere, orientare, formare profesională și mediere, cât și prin promovarea culturii antreprenoriale. Participarea la proiect contribuie la dezvoltarea capitalului uman și creșterea competitivității în mediul rural, prin corelarea educației și învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii și asigurarea de oportunități sporite pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. Proiectul se adresează persoanelor din mediul rural, din regiunile Centru, Nord-Vest și Sud-Vest Oltenia, cu preponderență: Persoanelor în căutarea unui loc de muncă Persoanelor inactive Persoanelor ocupate în agricultura de subzistență Șomerilor Managerilor din mediul rural Proiectul se desfașoară pe o durată de 18 luni și este implementat de Fundația Centrul de Resurse în Educație și Formare Profesională (CREFOP), în parteneriat cu Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă – Mureș, Asociația AGORA 2013, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă- Satu Mare, R4 – Consultanță și Formare Profesională și BEST Institut für berufsbezogene Weiterbildung und Personaltraining GmbH. Activitati: Activitățile proiectului se adresează tuturor persoanelor din mediul rural, care își doresc o șansă de schimbare și implicit de a avea mai multe șanse de acces pe piața muncii. Totodată, acesta se adresează și reprezentanților autorităților locale și intreprinzătorilor locali, într-o abordare integrată care poate conduce către dezvoltarea capitalului uman și creșterea competitivității în mediul rural.   Campanii de informare și educare privind oportunitățile e ocupare, formare profesională, cultură antreprenorială. Vor fi organizate 3 campanii de informare, în cele 3 regiuni ale proiectului, în județele Mureș, Dolj și Satu Mare. În fiecare județ vor fi organizate minim 8 sesiuni de informare în minim 8 localități rurale, pentru 1400 de participanți. Furnizare de servicii de informare, orientare, consiliere și plasare de forță de muncă Activitatea de consiliere și orientare profesională va fi susținută de consilierii vocaționali angrenați în proiect, în cele minim 24 de comune selectate la nivelul celor 3 regiuni de implementareActivitățile din cadrul job-cluburilor sunt susținute de experții din proiect și au drept scop creșterea șanselor persoanelor din grupul țintă de a obține un loc de muncă, prin creșterea încrederii în sine și prin descoperirea și valorizarea potențialului profesional. De serviciile acestui club vor beneficia 250 de persoane din cele 3 regiuni de implementare. Furnizare de servicii de mdiere și plasare a forței de muncăActivitatea de mediere a muncii se realizează de către experții în mediere li constă în punerea în legătură a persoanelor în căutarea unui loc de muncă cu potențialii angajatori. Vor fi organizate 24 de burse ale locurilor de muncă, pentru persoanele interesate. Furnizare de programe de formare profesională Vor fi furnizate 16 programe de formare profesională pentru grupul țintă din proiect, care se vor finaliza cu examene de absolvire sau calificare în funcție de tipul programului, în concordanță cu metodologia de în vigoare, a certificării adulților. Evaluarea și certificarea competențelor profesionale obținute pe alte căi decât cele formale În procesul de evaluare și certificare vor intra 90 de persoane din grupul țintă. Vor fi realizate evaluări pentru 3 pcupații/calificări, câte una pentru fiecare regiune. Dezvoltarea culturii și spiritului antreprenorial în mediul rural Scopul acestei activități este de a dezvolta cultura și spiritul antreprenorial în mediul rural prin formare profesională în antreprenoriat și furnizarea de consultanță și asistență pentru persoanele care doresc să înceapă o afacere independentă. Identificarea și colectarea de bune practici privind ocuparea, formarea și antreprenoriatul în zonele rurale, la nivel național și european Se va realiza un catalog de bune practici care să poată fi transferat membrilor echipei de proiect și altor specialiști. catalogul de bune practici contribuie la sustenabilitatea proiectului, experiențele descrise putând fi preluate și în alte proiecte. Acesta va fi publicat pe pagina proiectului și pe alte site-uri de interes. Dezvoltarea parteneriatelor cu reprezentanții autorităților locale, OBG-uri care activează în domeniu, asociații profesionale, întreprinzători, etc. Această activitate are drept scop asigurarea cadrului optim de derulare a activităților în contextul facilitării schimburilor de experiență și bună conlucrare în plan local. Organizarea conferințelor de încheiere a proiectului Acestea sunt organizate cu scopul diseminării rezultatelor proiectului. SITE: http://proiect-drums.ro/  Vezi mai mult

A

AJOFM MURES incheie cu succes parteneriatul din cadrul proiectului „EFIACCES” POSDRU/125/5.1/S/127671

In Noutati

COMUNICAT  DE PRESĂ conferința  de închidere a proiectului „EFIACCES” POSDRU/125/5.1/S/127671       Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, Axa prioritară: 5 „ Promovarea măsurilor active de ocupare”, Domeniul major de intervenţie: 5.1 „ Dezvoltarea si implementarea măsurilor active de ocupare ” Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne contactați la: tel. 021.240.14.10, fax: 031.438.10.06, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. document.getElementById('cloak56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e = 'efiacces' + '@'; addy56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e = addy56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e + 'yahoo' + '.' + 'com'; var addy_text56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e = 'efiacces' + '@' + 'yahoo' + '.' + 'com';document.getElementById('cloak56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e').innerHTML += ''+addy_text56e9eb2e849578efcfb176b69f50412e+''; , persoană de contact: Anton Andreia.  site: http://www.efiacces.ro/   Vezi mai mult

A

AJOFM MURES partener in cadrul proiectului „Angajat sau antreprenor în mediul rural - Sansa ta de integrare pe piața muncii”

In Noutati

RomActiv Business Consulting SRL a demarat în data de 31 martie 2014 proiectul strategic „Angajat sau antreprenor în mediul rural - Șansa ta de integrare pe piața muncii”. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 în cadrul Axei prioritare 5 „Promovarea măsurilor active de ocupare”, Domeniul major de intervenţie 5.2 „Promovarea sustenabilităţii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveşte dezvoltarea resurselor umane şi ocuparea forţei de muncă”, în conformitate cu contractul de finanţare POSDRU/135/5.2/S/128155. Proiectul este implementat în regiunile Nord Vest, Vest, Centru, Nord Est, Sud Muntenia și București - Ilfov, pe o durata de 18 luni. Realizat în parteneriat cu Dyana Business Consulting SRL și Agențiile Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă din Bihor, Mureș, Bacău, Dâmbovița și Ilfov, proiectul vizează îmbunătățirea capacității de ocupare și facilitarea accesului pe piața muncii a unui număr de 900 de persoane din mediul rural, în vederea creșterii gradului de ocupare a forței de muncă din regiunile Nord Vest, Vest, Centru, Nord Est, Sud Muntenia și București - Ilfov. Activitățile proiectului includ crearea a 7 Centre de consiliere profesională și antreprenorială în Oradea, Cluj-Napoca, Arad, Tîrgu Mureș, Bacău, Târgoviște și București, unde persoanele din mediul rural vor beneficia de servicii de informare și consiliere profesională, servicii de mediere pe piața muncii, asistență antreprenorială în scopul demarării de activități independente, cursuri de calificare și specializare. Minim 86 dintre participanții la activitățile din proiect își vor găsi un loc de muncă. Persoanele interesate să facă parte din grupul ţintă, precum şi toţi cei interesaţi să obţină detalii privind implementarea proiectului sunt rugaţi să ne contacteze: RomActiv Business Consulting SRL București, Strada Maria Rosetti nr. 32, etaj 1, sector 2 Persoană de contact: Radu Onofrei - Manager de proiect Site: http://www.ruralinteractiv.ro/  Vezi mai mult